Idag är jag upptagen, lite granna ivf :-)

Ska strax smita till apoteket, efter ungefär 40 minuters väntande i den där jädra telefonkön.... Tryck 2, tryck 2, tryck 2... Det jag ville veta var om just MIN medicin hade kommit till rätt apotek, inget annat, inget mer.... Effektiviseringen är välan för jädra underbar.....*suck*

Sen blir det en sväng runt sjukan, ska träffa en av mina minst populära människor, hos mig ivf, och sen.....sen är jag färdig! IIIIAAAHHHHAAA! Låter väl ganska lagom egentligen? Skulle ha handlat men vi får se, middagsmat finns alltid eftersom att jag ju faktiskt har en tendens att fylla frysen, men....bröd o sånt, slutade HELT att baka när affären kom inom gångavstånd istället för de där 5 milen, om man inte räknade med den lilla affären i den lilla byn med de stoooooora priserna alltså...

Ok, kanske kan jag samla lite intryck då, finns alltid nåt att reta sig på inom sjukvården och apoteksvärlden, och tro nu inte att jag inte respekterar den svenska vården, det gör jag, mestadels patienterna som är hjärndöda där.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: