-Hästtäst (?!) följer

Jag är som ni kanske märker inte allra mest nöjd med bilderna, flänger bara
runt på nätet och gör meningslösa tester såhär på eftermiddagen.... Men efter-
som att jag ju både motionerat, peppar peppar OCH ätit middag känner jag
mig helt enkelt värd det ;-)

Är ju en gammal hesttjej (o ja, nu driver jag m GP´s felstavning av själva testet)
så det här verkade som något för mig, vill ni haka på kanske?


Hästäst




"Du är en riktig åsna, envis, grå och pessimistisk. Du kör din egen väg också om den så skulle bära dig rakt ned i eländet - det var väl i så fall bara precis vad man kunde vänta sig vad livet hade i åtanke för dig. Du har inte något särskilt stort självförtroende och håller det på mattan med en egensinnighet som gör det helt omöjligt för dig att ta in några positiva influenser. Att någongång lyfta huvudet från marken och skaka om den aldrig så tufsiga och trista manen skulle inte skada."


Jaha, så har jag det svart på vitt då.... Men jag har ju ivf fått mig ett presentkort hos frissan, lär väl börja med det då, skaka om den aldrig så tuffsiga och trista manen alltså
1 Caroline:

skriven

Intressant reklam dom har på blogg.se! Just nu gör du reklam för bröstförstoringar, och häromdagen var det väl nåt frikyrkligt skit ;) Du måste tänka på din image, moster! Folk kan tro att du är... Carola?Haha. Kram!

2 litentanta:

skriven

men såg du inte hur jag SKREK när jag märkte det????? jävla kyrkhelvete, ingen annan hade sett det hette det, äntligen nån mer än mig, han schizofrena iväg mig i vild panik här hemma... väntar på svar fortfarande,vill INTE ha sån skit på min sida, räcker ju helt o fullt m min egen dynga kan man ju tycka



kramen systerdottern!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: