Här ska testas!

Eftersom att jag ju definitivt INTE är smartare än särbot så kände jag att nu, nu var det dags med lite tester igen! Jag börjar med en ganska hopplös kategori för mig, är ingen religionsfanatiker direkt och min en gång så fasta barnatro är långt borta minst sagt....

Religionskunskaps-test

En frågesport i ämnet G i Religion?
Resultat: 13/25 (25) (kanske inte så bra misstänker jag....)



Europas huvudstäder

Klart, 20 rätt av 43

Inte så bra, du hade bara 47 % rätt



Logotyper

Hyfsat, du hade 60% rätt...


Allmänbildning

Hyfsat bra, du hade 65%

Nä, nu måste jag hoppa i säng tror jag, vill ni in o kolla av era ev kunskaper så är sidan den här, Vetgirig.nu , där finns det mesta i frågoväg och mitt tips till er får väl vara det att vänta tills det är dag, att försöka prestera något mitt i natten är väl kanske inte det allra enklaste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: