-Gaza

Kan inte släppa vad som händer i Gaza, försöker verkligen men det är så svårt.... För er som är lika oroade som mig, och kanske inte heller hängt med "hela vägen" tänker jag lägga ut bra länk för lite uppdatering om vad som händer och sker, gillar ju Dn då jag upplever dem som mer seriösa, kanske också en fördom jag går och kånkar runt på men ändå, varsågoda om ni undrar liksom jag!

Våldet i Gaza dag för dag  (som ni kommer att se är både artikeln och spalten till höger full med länkar och artiklar vilka kommer att kunna hålla er fast i läsningen precis så länge ni vill och orkar! )

Själv tänker jag ta min Insupa fakta och kämpa för att förstå-dag i morgon... Idag har ett visst sjukhusbesök tydligen tömt skallen på allt utom svammel så det är helt döfött att ens ge sig på tankeverksamhet misstänker jag.... Har ivf ansökt om sån där AdSense eller vad det nu heter, väck m all halleluja-skit från min sida, jajamensan!

1 gladulle:

skriven

Kolla in min blogg du har blivit utmanad:)

2 gladulle:

skriven

Kolla in min blogg du har blivit utmanad:)

3 isabelle:

skriven

Det är ju helt hemskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: