Gaza bombas och världen tittar på!

Hittade ännu en intressant blogg, sitter här hemma och tittar med skräck på alla bilder från Gaza och israelernas vanvettiga bombningar och jag förstår inte varför vi andra bara tittar på, varför händer ingenting och hur länge ska detta få pågå?! Har en stor defekt vad gäller mitt skrivande, tappar oftast bort mig i svammel och ordsnubblerier, seriösa inlägg och viktiga innehåll tappas oftast bort i mina texter så nu tänkte jag göra det väldigt enkelt för mig, ska länka till Motbilder och hoppas att ni tar er en titt, även om inlägget är skrivet i fredags så är det lika aktuellt idag, skillnaden är väl den att än fler palestinier har dödats och vi har hunnit stå bredvid och se hur den stora "mobbare" Israel fortsätter att sparka på Palestinierna.....

Om bloggen (finns mer, lovar!)

För övrigt är jag en övertygad ateist, om än inte av den messianska
 sorten med en ständig drift att frälsa andra till icke-troendets tro.
Jag är en sportanalfabet och utan given politisk förankring.

1 Ea:

skriven

Vad rart! Tackar, tackar :). Känns som ett på tok för seriöst inlägg att tacka och bocka i kommentarfältet på. Själv är jag helt förvirrad och nästintill ovetande om israelernas vanvettiga bombningar så jag får genast se till att ta mig en titt och bli upplyst.

2 Ea:

skriven

Nej, nu försvann min kommentar i nåt jävla errormeddelande. Jag får börja om.



Vad kul att du har varit inne på min blogg, hur du nu hittade dit, och tack så hemskt mycket för kommentarerna. Rart! :)

Det här var ett på tok för allvarligt inlägg att skriva i kommentarsfältet på. Jag som är helt förrvirad och nästintill ovetande om israelernas vanvettiga bombningar får ta mig en titt på sidan du länkade till och bli upplyst.

3 Ea:

skriven

Nej, nu försvann min kommentar i nåt jävla errormeddelande. Jag får börja om.



Vad kul att du har varit inne på min blogg, hur du nu hittade dit, och tack så hemskt mycket för kommentarerna. Rart! :)

Det här var ett på tok för allvarligt inlägg att skriva i kommentarsfältet på. Jag som är helt förrvirad och nästintill ovetande om israelernas vanvettiga bombningar får ta mig en titt på sidan du länkade till och bli upplyst.

4 Ea:

skriven

Hahaha, nu blev det jättemånga kommentarer helt plötsligt. Det blir bra det. Nu vet du ju hur glad jag blev, hur mycket jag tackar och därtill måste jag besöka din länk inte mindre än 3 gånger :).

5 Ea:

skriven

Jag fullkomligt äger det här kommentarsfältet numera ser jag :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: