-Amerikaner är inte dumma, eller?

För att börja bloggandet idag ville jag bara sätta en lagom nivå, natten har varit fylld av drömmar blandat med, ja ni, har inte en aning om jag ska vara ärlig, men nånstans kan jag säkert skylla det på jänkarna hehe!



  Så, nu  vet ni, vi kan alla vara lugna, inget farligt att invänta från väster alltså, fast jag tror att Obama ordnar det mesta, jag menar, han kan väl inte vara sämre än Bush ivf?
1 Tina:

skriven

INGEN kan vara sämre än Bush...förhoppningsvis..Kram på Dig i kylan! Tina

2 litentanta:

skriven

lite så jag känner också, o sen inbillar jag mig att Obama faktiskt har en hel del innanför pannbenet, något som Bush gång efter annan visade sig sakna...



kramen baka!



3 Lennart:

skriven

Visst är videon överdriven, men amerikaner vet i allmänhet väldigt litet om resten av världen. Sen talar dom om hur USA är bäst på många sätt, utan att veta vad dom jämför med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: