-Whitesnake till Umeå?


Love ain´t no stranger,
Starkers in Tokyo Unplugged, 1997



 

Ready & willing
Whitesnake LIVE at the Hammersmith, Apollo 2004




 

Is this love,
Whitesnake LIVE at the Hammersmith, Apollo 2004.



nu ska jag ge mig, blev bara så nostalgisk, those were the days är det enda jag kan säga,
och sen ska vi inte ens gå in på hur snygg man tyckte att David Coverdale var på den tiden...
1 gladulle:

skriven

Snacka om nostalgi i massor,snygg var. det är bara att drömma sig tillbaka några årtionden......

2 litentanta:

skriven

försökte just få dottern att lyssna på dem men...jag tror inte att hon är så imponerad... suck, dessa ungdomar, de vet inte vad som är bra för dem... ;-)



3 virpi:

skriven

Halloj.

Jag behöver lite hjälp....:)

Jag undrar om du har tid att förklara för mig hur man klipper in en youtubelänk så att fönstre är "öppet" precis som du har gjort i detta inlägg.

Har försökt o fattar inte hur man gör!!!

Grrr......

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: