-Vill du följa med inifrån Gaza?

Går igenom dagens tidningar, har försökt gömma mig från Gaza men Aftonbladets artikel med de olika bloggarna, nutida krigskorrespondenterna, från Gaza hugger tag i mig både bokstavligen och själsligen!

Eftersom att det är stängt in till Gaza måste vi nu söka oss till befolkningen för att komma åt den sanna historien, och varför har det inte alltid varit så, finns det några som vet vad som händer i ett krigsdrabbat land som civilbefolkningen?

Den första bloggen det länkas till, Sabbah Blog är precis så grafisk och fylld med väldigt starka bilder, som aftonbladet varnar för men jag måste bara titta ändå, för mig handlar det väldigt mycket om att se för att just förstå och kanske agera, hur känner ni?

Avslutar med ett starkt tal med George Galloway - London, 8 Jan 2009 

(volymen varierar men talet är fenomenalt!) 
länk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: