-Upp o hoppa, iväg till nya farbror doktorn!



Idag är det dags att träffa nya företagsläkaren, intressant att se hur han är då, hade dock varit kul att få behålla den ursprungliga läkaren kan jag känna.... Han var ju den som ursprungligen plockade bort mig från jobbet pga trasig axel...som efter nåt år visade sig vara nacke m diskbråck... Nu ska man antagligen sitta och förklara och ofta försvara sånt man ju inte alls står för, eller ivf inte kan förklara direkt....

-Alltså, kroppen tog som slut liksom...., det låter mer än vagt i mina öron....
1 Lindis:

skriven

Lycka till idag, varma kramar!

2 Fittanfes:

skriven

Här var det nördigt så det förslår!! GÄSP!!

Nej, all action hittar du på www.fittanfes.com

Ciao!!

3 litentanta:

skriven

kan bara lägga in en liten reservation angående "fittanfes"..... inte sååååå jädra läckra som de tror minst sagt ;-) men ta er en svängom dit vet jag, jag var in........o stack haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: