-Titta in hos Virpi!

På tal om Anna Odell och hennes idiotiska
"konst" så har Virpi skrivit lite mer om
Nathalia Edenmont

"Hon hade en utställning som hon kallar "konst" naturligtvis!
Där hon stoppade upp halshuggna små möss,kattungar och hönor,
på b.l.a vaser,sina egna fingrar mm."

Gå in till Virpi på Åsikter rätt och slätt och se vad du
 tycker om den här sk konstnären......
....
1 Ea:

skriven

Vad hette den där sjuka konstnären som band en hund och lät den svälta ihjäl inför publik? Det var tydligen också konst. HUVVA!

2 litentanta:

skriven

Guillermo Habacuc Vargas är det namn som kommit upp hela tiden när jag suttit och sökt på konstnär o hund, osv...... som alltid så påstår vissa att det är en myt, jämför m bonzaikatterna, och en del säger/skriver att det är sant... men fy fan säger jag bara.....

http://guillermohabacucvargas.blogspot.com/



3 virpi:

skriven

Visst blir man förbannad!

Ni får gärna hjälpa mig att leta fram dom där konststuderande som får något år sen läste porr för barn på dagis.Är det ngn som kommer ihåg det?

//kramiz

4 litentanta:

skriven

oki... lägger in det här först hela "sagan"

http://www.expressen.se/Nyheter/1.172181/las-dramaelevens-skandaltext (här måste jag säga fy fan med risk för att nån tycker att jag är pryd..FY FAN ännu en gång...)



http://www.expressen.se/Nyheter/1.172367/fler-skolor-i-porrskandalen (det här hade jag helt förträngt... )



återkommer när jag luskat lite mer, var inte så

sugen på att leta mer just nu ;-)



kram tillbakas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: