-Sur tanta

funderar på att designa om muggen...känns ju som jag bor där snart....


Glömde visst bort mig idag, åt upp hela fiskgratängen...
får betala för det nu och då blir jag bara så jädra less,
utan mage är man tämligen fattig på nåt vis, ska jag
hålla på o fjaska med det här om o om igen blir jag tooookig.......

(säger jag o så vågar jag ändå inte ringa doktorn o
säga de där små orden "jag vill byta bort min medicin....." )
1 Thalina:

skriven

Den toalettstolen skulle då inte jag vilja sätta mig på.Men häftig var den.Ha det gott och så önskar jag att du blir bättre i din mage.Kram THALINA

2 huvudbrydd:

skriven

Jag håller nog med Thalina...skulle inte tordas sätta ner röven där.

3 litentanta:

skriven

men jag tycker ju att den är häftig, eller jag vet inte, kanske det bara är äckligt? "skit" samma....

jo, jag är en surkart just nu, men det går över

snart, så jag tackar för att ni är här! :-)



4 Lindis:

skriven

hahaha vilken toa =)

5 Tojjan:

skriven

Haha...Storebror ser dig, tänker jag och pinkar inte snett på en sådan toa! ; )



//Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: