-Skapa sig ett nytt liv?

Eftersom att jag har lite svårt att somna på nätterna så letar jag jämt upp anledningar till att hålla mig vaken, en lite nödlösning är ju det där Second Life, som jag egentligen inte fattar vad det handlar om egentligen.....

Nå ja, hoppade in dit på nattakröken då allt jag hade författat försvunnit ut i det blå...eller vad man nu kallar det tomrum som publishme alltsomoftast verkar ha att erbjuda... TIllbringade timmar med att försöka hitta nåt vettigt att ta på mig, sånt som jag ju struntar i IRL, och sen visste jag inte vart jag skulle gå ut ändå....

TIllslut blev det en klubb som spelade gamla Motown, helt mitt stuk, inga människor där utom discjockeyn, hans blivande fru och jag.... (o fråga mig inte vad meningen är med att ha ett Second Life, jag får ju knappt ihop det första haha!) Det intressanta med spelet är ju just hur många timmar folk lägger på att leva det här låssas-liret. Det här paret, som f.ö var oerhört kära (online?) Mark var köpt, köpcenter byggt, nattklubb som drivs 5 gånger i veckan och sen en massa shopping... O folk är alltså seriösa....

Jag fortsätter nog att ploppa in nån gång ibland, leta gratiskläder o snyggar tlll mig...o loggar ur sen, inte orkar jag leva dubbelt heller...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: