-Saker jag gillar

En kanske oväntad sak jag tycker om att titta på är rally, vägrar att åka med själv då jag är grymt o paniskt livrädd för att åka bil fort, än värre blir det ju när nån tvingar en att spänna fast sig i ett sånt där 4-punkts bälte... Inte kommer man loss från det i första taget, OM man nu skulle vara så dum att man skulle försöka kliva av i farten vilket jag VET att jag egentligen vill göra.... Alltså PANIK i höga hastigheter och SKRÄCK när det handlar om alla sladdar och vanvettiga hastigheter man ska gå in i kurvor med...

Men jag älskar att titta på det, blir inte lika ofta numera då jag ju inte längre har min rally-tomte till pojkvän (tacka gudarna för det!) men ändå, ligger mig varmt om hjärtat med motorer och körning....på håll!

 
O här har vi en enkel anledning till varför inte jag passade på medans möjligheten fanns,
inget som ser särskilt kul ut för eller vad tycker ni?

Som tur var gick det bra för Petter men en annan sak, förstår ni vad kommentatorn säger,
det är med nöd och näppe jag hänger med själv hehe!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: