-Så, vem var bäst?



Utifrån förutsättningar och allt måste jag säga att Niklas Wahlgren vann!
Ivf mitt hjärta, bra kämpat, 4 dagar är ingenting att lära sig på och han har
varit klart snabb, imponerad storligen!




Laila är ett proffs!




Höglundskan jätteduktig utifrån sina förutsättningar
OCH Tobias en gentleman ut i fingerspetsarna!





Hanna är ljuvlig och kemin dem emellan...mmm





Morgan ett glädjesprudlande charmtroll!





Magnus o George, karlarna i gänget,
har en bit kvar men som sagt var,
karlarna i gänget!






bilder lånade från tv4

o resten......ja, tämligen ointressanta....



Kategori: TV
1 robin:

skriven

fyfan va jag hade skämmts om du va min mamma, som bloggar å skriver till bella att hon ska växa upp, hahahah seriöst kolla din egen blogg. jävla sopa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: