-Partysugen!!

Kanske beror det på yksis blogg, kanske är det en liten gnutta lördagskänsla långt därinne, men just nu har jag bara såna här bilder snurrandes runt i skallen.......


                  

men nu ska jag sansa mig.... kanske ta den där kalla Norrlands 3,5 jag har i kylen och inse att dem åren är förbi, nu har jag andra prioriteringar i livet....." för vad är väl en bal på slottet......"

nångång ska jag ut och stassa upp mig, dricka drinkar och röka ... (ja, på utomhusserveringen jag vet, men ändå....)

förresten, visst måste jag väl kunna gå i armebrallorna o fleecen ändå, annars känner jag mig nog alldeles för bortkommen misstänker jag, lite läppglans kan jag ju kompensera det hela med ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: