-Nostalgi.....



Skulle ju fota av en massa bilder häromdagen och det varken
blev av eller gick bra..... ett par försök och sen gav jag upp.....
Men så hittade jag den här bilden, lillrompan kan inte ha varit
mer än knappt ett år, vi hade flyttat till egen lägenhet och jag
hade äntligen fått mitt badkar igen!

Där satt hon o plaskade, hon var en sån som skrattde mest av
allt och jag tror att hon flinar på rätt bra nuförtiden också, antagligen
är det därför jag gillar den här bilden, som dock blev rätt suddig,
hon ser så allvarlig ut där hon satt i sin "badstol"
(fö en underbar uppfinning som sparade min rygg under de
första årens evinnerliga badande!)


1 Lindis:

skriven

Men så söt =))) Kramis till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: