-Nä, har Robin kärat ner sig i Alice?

Jag vet att de flesta mer "korrekta" bloggarna, och människorna rent överlag, tycker att Katrin Schulman är ganska värdelös, varför inte en nätmobbare med svår hunger på kändisskapet?

Jag gillar henne ivf, hon är ingen ängel, hon är ingen skönhet, hon är framförallt ingen sån där fjollig tandblekt fjortis från Stockholms innerstad med ÄN VÄRRE hunger på allt, allt, allt, utan hon har en stor käft, matchar hennes lika stora snok, och ibland kommer det helt underbara saker från henne.........tycker jag ivf

Som dagen lilla inblick i hennes polska pappas upprördhet ;-)

Pappa är upprert  

Hon beskriver ofta sin polska familj, hyfsat med lyteskomik och gärna språkproblematiken, sånt som inte jag vågar ge mig på eftersom att jag då skulle kallas rasist, allra minst! Men jag bryr mig föga, jag läser och garvar.... och gråter en liten skvätt för Robin, han var det nåt väldigt speciellt med...o den där Alice, nä fy tusan vilken torr brud..Bättre kunde han ha fått, eller hur?  (o jag håller med, vilka fullkomligt värdelösa hemsidor de har fått...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: