-Let´s Dance of course!

(bild från tv4.se)

Niklas är bra, måste erkänna att han nog kan
blir en potientell vinnare!




(bild från tv4.se)

Fast Laila är en klippa hon med, o så grymt
vig hon är, storligen imponerad!



(bild från tv4.se)

Carl-Jan är däremot bara vidrig.... hittar inget
lindrande där....huvva vilken gubbstrutt....



(bild från tv4.se)

Stiliga boxaren George fortsätter, men inte vet
jag om han hittar av takten??




(bild från tv4.se)

Hon är så rar och allt men jag vet inte, känns
lite som att hon är klar här...




(bild från tv4.se)

Nä, Hasse Aro tilltalar mig inte, vare sig som
programledare eller dansare....




(bild från tv4.se)

Store starke Magnus lyckades inte riktigt i mina
ögon heller....Men han verkar vara en redigt go
gubbe ivf ;-) o klart att han får en stooooor bild!




(bild från tv4.se)

Kitty hoppades jag ju mest på innan men ledsnade på
henne i allra första programmet, men ikväll gick det ju
riktigt bra! Go Kitty, go!




(bild från tv4.se)

Mysige Morgan hoppas jag väldigt mycket på, han är ju
en sån härlig person helt enkelt och vet ni vad, jag tror
att jag ska gifta mig med honom när jag blir stor, tänk er
att sväva fram i en brudvals med en liten rar, knubbig,
och inte att förglömma snubblig, Mogge!!!!
Kategori: TV
1 Myh:

skriven

George är snygg!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: