-Konsten att tappa bort en hel söndag!

Se till att du sover alldeles för länge, gärna in på eftermiddagen..
Koppla sen upp dig online, givetvis, dra igång


prata med din mor, din kompis, ditt särbo i telefåååån
samtidigt,
annars är det ju ingen vits!

Inbilla dig att NU, nu är tiden för att ta kort av dina gamla bilder,
rusa runt, runt o riv bland alla dina gamla kort...
dra fram allt damm som du ju lyckats gömma undan häromdagen
hafsa med dig en bunt o försök att fota,
med starkt skenuppifrån, från sidan
o varför inte blixtra lite???


(o ingen fara dotra, he jer jag hänna)

Glöm inte bort de som "bloingar" på burken heller,
rusa alltså mellan!
Försök föra vettiga diskussioner online,
tänka själv,
kanske jag måste göra det samtidigt???





O vips.... klockan är 17, inget av det du tänkte är gjort och hur
var det, tog jag ens medicinen ?!?


1 Millaca:

skriven

Oppsan, sorry.. ;-)

2 Lindis:

skriven

Hehehe, kunde ha varit jag men igår och idag har jag gjort en massa nytta, kramen

3 litentanta:

skriven

Hörru Millaca, ingen fara, jag är ju ett babbel o du Linda, du o jag är likasamma, fast du har bättre koll misstänker jag ;-)



4 huvudbrydd:

skriven

Det går jättebra att länka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: