-Kanske man skulle skaffat sig en liten vovve?


bild lånad från aftonbladet

Läser om hunden Oblix, en "liten" bjässe på 83 centimeter och 132 kilo tung
engelsk mastiff. Funderar på om inte det vore nåt för mig, en garanti för att
ingen nånsin skulle få för sig att komma o störa om man vill vara ifred ;-)

Läs mer om Oblix här och under tiden ska jag tänka över det här
med hunderiet, det matte Bente säger låter ganska lockande ändå

"Jag har hellre en stor hund med hans humör än en liten, ettrig hund. "

Erkänn att det vore en ganska häftig kontrast till alla dessa
småfjantar folk envisas med att bära omkring på hela tiden :-)

1 Tojjan:

skriven

Är det en hund?! Herrejösses! Men visst, som motvikt till de små patetiska bära-omkring-hundarna är bjässen cool.



//Tojjan

2 Lindis:

skriven

Nästan som min minigris ahahahahahahaha ;)

3 litentanta:

skriven

men inte tusan är Alma så stor nu välan? :-O

haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: