-Japp, så var det ju städningen då...


Men bara för att blogg.se är så värdelöst svårt att ta sig in på, eller ska jag gnälla på publishme kanske? så var jag ju tvungen att sitta här o vänta o vänta, klockan är redan halv tre och inget har jag fått gjort...

Fast, jag hittade världens gulligaste lilla, notera lilla som i unga,  Bobban på youtube, kolla in o njut!

1 Thalina:

skriven

Inte illa,Marley är inte så dumt så här på lördagseftermiddagen och visst var han både söt och ung och låten gillade jag.Bilderna jag hade i min blogg i dag lånade jag från nätet.Kram THALINA.

2 mamma:

skriven

Den här låten tycker jag är jättebra. Vad bra du är på att hitta fin musik.



Kram

3 Gunilla:

skriven

oj, vad ung han är här....

4 litentanta:

skriven

visst är han både bra, och söt i sin ungdomliga skepnad ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: