-Ja må du leva!!



Dags att åtminstone försöka, stärkt av en treo, ett kokhett bad som måste ha ångat ut liiiiite feber ivf och iväg ut i den kalla bilen... Självförvållat då den ju var garanterat varm till klockan halv 10, inte halv 1, men som tur var är det varmt ute nu, lite snöflis bara.

Vet att dottern vet att jag är värdelös på detta med shoppande, lånar en rad eller två från Huvudbrydds blogg gör jag.

"Om vi sedan stöter på en osminkad kvinna med kortklippt hår, bullrig stämma, breda axlar och med en rejäl prilla innanför läppen - är det då någon som säger att hon är säker i sin kvinnlighet???"

Det stämmer hyfsat på mig, förutom att jag inte idats klippa håret, måste boka tiden NU, inte har en bullrig men en röst som brukar höras, smala axlar MEN snuset sitter på plats.... Jag står för den här numera alternativa kvinnligheten kan man säga, inga pumps eller flashiga pappkassar från boutiquer här inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: