-Ja jävlar, klantat mig har jag ju gjort med....

Annars så sumpade jag ju ett av mina 3 -skulle göra projekt i dag... Min tid på sjukan föll bort, igen, eftersom att jag, som tack för att jag fick låna bil av modern, lyckats slarva bort nyckeln till bilen.... Mindre bra, än mindre bra eftersom att jag ju varit risig och inte "snöröjt" meddelst mitt stora snöskottarredskap, kvasten hehe, så försvunna nyckeln lär fortsätta att vara helt väck läääääänge...

Ska bara snyta mig, japp, hitta av en buss o flänga iväg och hämta reservnyckeln (prisa Gud för reservnycklar!), bussa hem mig och ta en sväng om apoteket för dagens besök.... Det man inte har i huvvet...får man väl ha i Visa-kortet (prisa bussbolaget som äntligen tar kort!) och sen... hmmm, borde jag städa innan barnfamiljen kommer hit på besök!

Fast eftersom de ju inte kommer förräns på fredag, visst borde jag spara städningen till torsdag då? Visst borde jag göra andra måsten istället kanske? Ehhh...blir alltså städa hamsterbur och tvätta undan all tvätt och kånka ner julkartongerna och tvätta håret och tillreda, eller vara lat och bara frysa in all köttfärs? och säkert en hundra miljoner andra saker som är ogjorda...

Men nu, nu ska på ve kläa o stappel iväg te busshytta, jag älskar stan o alla bussar och alla affärer och alla.... :-)
1 Lindis:

skriven

Trist med nyckeln... Kram till dig!!!

2 Thalina:

skriven

Man blir riktigt stressad av att läsa vad du gör jag skulle inte orka flänga så. Här får du ett litet ordspråk av mig.Gör inte idag det du kan göra i morgon haha.Kram THALINA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: