-Ibland ser man inte skogen för alla träd...

Dagens surfa runt och leta efter saker som har hänt i världen under natten/dagen-projekt har börjat. Måste ha på mig nåt riktigt dumfilter för det enda jag ser är reportage om Let´s Dance deltagare som blivit sjuka, Blondiner som vill byta bana och inte fastna i sin välinarbetade nisch som ....pucko? och små smala brunetter som tydligen har ertappats med "mystiska rökdon och illegala substanser"...

Varför är det så? Kanske hjärnan är inställd på helg ändå fast var dag är den andra lik, nyheter går liksom inte in..... Får ta och skärpa till mig, totalt nonchalera en sån enormt viktig nyhet som tex frugor m ev bullar i ugnen och försöka att skita i fettdoktorns stående inlägg i viktdebatten, "Med kött, smör och grädde kan du tappa 2 kg i veckan"...

Så, nu är dumheterna över för idag.... kanske ;-)
1 Tina:

skriven

Det verkar finnas hur mkt dumt som helst att läsa om..det tar nog ALDRIG slut..!! Kram Tina

2 Tojjan:

skriven

jag skrev om Let´s dance för ett tag sedan. Raljerade i det första utkastet över alla dessa föredettingar som skulle delta. Men vågade inte sända ut det i sajber, risk för att bli utpekad som nån slags dansa-häx-jagare eller nått.



Men visst är det skumt med alla dessa avhopp? Man kan ju börja undra vad som händer i kulisserna på TV 4...Hm.



//Tojjan

3 litentanta:

skriven

förstår inte själv hur det gick till men helt plötsligt blev jag ett Let´s Dance fan....? men håller med dig, lite mysko verkar det ju vara, för i år är det ju inte direkt de gamla "vanliga" magsjukorna o sånt som drabbar deltagarna, nu är det ju helt andra grejer.. ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: