- I ärlighetens namn, även om det svider....ordentligt

Jag tillhör den delen av kvinnosläktet som INTE gillar presenter,
komplimanger, blinkar, flörtar, uppmärksamhet och att bli sedd
,
men jag tränar faktiskt på att bli bättre....
(så vill ni vara med o öva med mig, presenter i stil med The Sims 3 funkar väldigt bra ;-) 
lugn o stilla nu, jag skämtar desto mer)

Så nu, bara för att jag nästan tycker lite synd om er som
missuppfattade mitt utseende, här kommer en studie i två kan man säga.......


så klickar ni på bilden så tittar självaste
trollet fram!

(ser ni hur proffsigt jag "nästan" höjer mitt
ena ögonbryn förresten?)


och ja, jag har även varit tvungen att gå åstad till Rusta, inhandla mig ett par 19,90:-
läsglasögon för den där jädra åldern alltså..... den är ett reellt faktum och ögonen
verkar ha hakat på trenden ordentligt...(såhär ser jag ut på riktigt, tant fröken skolfröken!)

1 Lindis:

skriven

Du är så fin som du är vännen, kramar i mängder..

2 litentanta:

skriven

SÅ glad för att du finns vännen,

visst vet du om det?



kramar om tillbaka!



3 virpi dahl:

skriven

Tycker du är fin ändå.Väldigt fina ögon.

// kram Virpi

4 Tojjan:

skriven

Jag håller fast vid tidigare lämnad åsikt om det yttre hos frun! ; )



Go afton,

Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: