-Helt Hysteriskt!

Ska väl avsluta dagen nu kan jag tänka, lämnar er med mina två favoritdamer,
 faran med att röka kan väl inte visas på något tydligare sätt kanske?




1 Thalina:

skriven

Den var rolig och visade mycket tydligt konsekvenserna av att röka men det finns mycket annat som också är farligt.Men roligt var det Tack och kram THALINA

2 litentanta:

skriven

I mitt tidigare liv var det så kul, min kompis var nämligen så lik den mörka tjejen, fjompig o nojjig o dan, och jag var den blonda, kedjerökande tanten...ivf på krogen ;-) Men det var då, nu har jag askfatet på balkongen, krogen minns jag faktiskt inte när jag var på senast o blond...det var en 5-6 år sen...



kramen bakas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: