-He he, även en förtitaggare kan minsann

Först nu har jag vågat, eller förresten, jag testade ju för flera år sen, måste vara en 4 år sen kanske, och då gick det ju bra... Fast jag måste erkänna att jag inte fattade vad jag pysslade med ett endaste dyft, då heller... Men nu kan jag, fast det känns lite skakigt, jag kollar av varenda minut och jag....lika bra att erkänna det rakt av, jag fattar inte ett endaste dyft!

Blev sånt där akutsug när jag råkade titta en kvart på Sex and the city här på kvällssidan, jag lever ju helt tvärtom, mitt liv är ju mer ett vakuum och jag har inte en susning om mode, smink eller modeller, men ändå! Jag kan ju sitta där i min soffa o flina för mig själv hur mycket som helst o låtsas att japp, det där, det känner jag till!

Sen att jag nästan redan hade allt klart här på datorn, det måste jag få tacka gamla grannen för, min soffvän som tillbringade många, många timmar hemma hos mig förra gången jag flyttat hem till stan! Mitt elsnille, min datahacker, min privatchaufför i mån av akut hjälpbehov o pubtomte och ja, han är faktiskt lite av ett helgon egentligen!

Sitter här och skäms en hel massa nu, har inte varit ett dyft social det sista halvåret, vi springer på varandra ibland, skickar ett mail nu och då men jag ska ta tag i det hela, snart är livet tillbaka till det normala igen och vi är nog många som längtar efter det!

Vad jag vågade?
*viskar* nu ska jag titta på film
1 Ea:

skriven

Ja vad tusan, vi körde dom där dropparna förut men då tyckte jag inte att dom hade någon effekt. Ska göra ett nytt försök imorgon. Tarmarna har väl utvecklats dom också :). Du är för rar som tipsar, me love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: