-Har fått en fin en sak, berättar o visar sen, ok?

Nä gott folk, hur ska man sluta fjanta sig.... jag är less på att vara less (på min mage alltså, aha, nu fick jag dit det igen, så det kunde bli.... =) ) Men just nu sitter jag lite illa till, eller det gör jag ju inte alls, ska skriva fina rader i morgon när min hjärna klivit igång igen, fyllt på med lite smått o gott o hoppas att den ska vara igångkickad senast klockan 4, låter det bra?

Under tiden hoppar jag runt bland allt på nätet, vilken ovana, eller behaglig vana kan det ju också vara, att bara sitta och dumstirra på tvn blir ju så tråkigt i längden.... Sen att de varvar galor på galor på galor vid den årstiden gör ju inte direkt att mitt intresse växer.... Så istället bevakar jag nätet än hårdare... dagens roliga nyheter, för mig ivf, är två nya bloggare!

Tjuvar en direkt från Bloggkommentatorerna (vilket avancerat grepp va, nå ja, så lat är jag) 

"Kommer ni ihåg Rickard Engfors? Han skulle bli nästa Christer Lindarw, men något gick snett och nu är han bloggare istället. Det är möjligt att han dragshowar fortfarande, men jag blir inte förvånad om de flesta av er läsare inte kommer ihåg honom."

Jag tycker faktiskt att han känns riktigt behaglig att läsa, o så kan jag lika gärna fortsätta o tipsa om en till ganska ny blogg, Rafael Edholm.... minns ivf att jag tyckte att han var jädrigt snygg en gång i tiden men nu, nja.. men som sagt var, vill ni titta in på lite nyare ställen så be my guest

1 Tina:

skriven

Rafael..han är ju fortfarande snygg..men nu för tiden gift med en UNG tjej..så är det alltid.Undrar om HON kan laga mat, baka o laga kläder? Kram på Dig! Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: