-Hallå världen?

Nu är det stackars litentanta, o inte blir det bättre för att jag envisas med att läsa alla häftiga bloggar med folk som har det såååååå kul o skål o tjofaderittan hela världen.....

Irriterande att världen inte ens har vett att stanna upp en liten stund för en kollektiv tankestund på stackars, stackars mig.... Åsså glöm inte leveransen av smaskig glass och sånt, viktigt att komma ihåg när nån är sjuk!!

Suck...har pratat m särbot, min härligt symbiotiske särbo som också är lite klen, och har jag ont i bihålorna håller hanses ögon på att ploppa ut ur skallen *plopp*  (hans ljudeffekt av hur det låter.....) och har jag feber så har han nog lite feber på gång och hostar jag så...*harkel harkel* (hans försök till hosta) och ja.... så är det...

(och jag VET att jag tjatar om hur eländigt det är för lilla mig och ja, jag tänker på barnen i Afrika o kriget i ja, you name it, men jag är HUUUUUUUNGRIG ju.......)

nä, ska se film nu, Juno, o jädrar i mig om dottern har ljugit, den ska vara bra och håll tummarna för att Treon ska räcka hela filmen ut, ok?
1 huvudbrydd:

skriven

Jag har det inte kul och skål eller tjofaderittan. Tycker synd om dig om du inte mår riktigt bra. Krya på dig....

2 Thalina:

skriven

Här har jag stannat upp och tänker på dig och jag vet hur eländig man känner sig när man är förkyld.Din särbo låter precis som min.Karlar som är förkylda är mycket sjukare än vad vi är.Här får du några blifriskkramar THALINA

3 Lindis:

skriven

Inget roligt alls att vara sjuk... Kramis..

4 Ea:

skriven

Men stackars då. Hade jag kunnat så hade jag kommit förbi. Jag får tacka för gårdagens kram den behövde jag verkligen. Men nu känns allt bättre och Mats får ta det där i fortsättningen ;). Juno ÄR en bra film tycker jag också, mycket härlig!

5 litentanta:

skriven

hon komme!!!! dottern alltså :-) så jag fick allt jag kunde önska, OCH Hänt Extra med!!



men ni är så rara o goa o vet ni vad, egentligen är den riktiga termen "symbidiotisk", ett eget ord vi brukar använda när jag går i taket för att särbot OCKSÅ får ont i magen...när JAG ska ha mens?!? hehe!



kram til er!



6 Anonym:

skriven

du ä´r ju dum i huve -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: