-Gör ínte såhär!

Tappa inte upp ett ljuvligt bad m doft av "gul badoljekula" (julklapp från dotra) o njuuuuut inte av god bok tills du nästan tuppar av.... Man blir nämligen inte så energisk då, o eftersom nästa inte-steg i det här är, bestäm dig inte för att skura badrummet överhettad av oljigt kokhett bad naken..... Man både känner sig oerhört fjantig sittandes på ett slabbigt badrumsgolv fastkletad med sitt 40-åriga arsle och man blir troligtvis inte mindre fjantig när man nästan blir liggandes på detsamma eftersom att det ju är såååå bökigt att komma åt under toaletten...

Sen ska man inte bo med mig, damen som tappar mest långa, ihopkletade mörka hårstrån som hamnar precis överallt utom i skurhinken, vanligast är att man får dem utdragna som maskar över det i övrigt vanvettigt noggrant skurade handfatet... Och efter att allt är avklarat, ta inte på dig den där ostkroksluktande röda fleecetröjan som vips har fått dig att lukta än värre än innan du inte skulle ha lagt dig i det där varma badet och inte ha skurat o inte varit naken o sladdrig och hårande o inte tagit på dig samma äckliga tröja...

Ni förstår va?

O nu efter allt städande väntar snabb matlagning, jag har alltså badat bort all tid dottern varit hemma för hon försvinner alldeles strax igen.... Det är väl kanske nåt man ska kolla innan man ger sig på ett sånt låååååångt projekt som just bad och städningen visade sig bli....

1 Myh:

skriven

Jag stannade ju faktiskt hemma enda till kl 20 ;)! Känns som att det skulle vara rätt skönt att sova nu... men det lär väl knappast bli av hehe. Innan sömn blir det väl några timmars datrande haha... Lööööööööööööv o så

2 litentanta:

skriven

japp, jag hann ju babbla lite med dig, åsså synes vi ju på nätet antar jag ;-)



löööööööööööv o så, (glöm inte bort bloggen ba ;-))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: