-Gomorr på er!

Verkar ivf som att jag kan sova, minst sagt.... Hade min klocka igång så medsen togs då ivf i hyfsad tid men sen...sen kom visst inte tillbaka till medvetenhet förräns alldeles nyss, halv två....hmmm, fast visst brukar det heta att man ska sova när man är krank?

O mitt i allt kom dottern minsann, med Hänt Extra, Pepsi OCH Oatleys underbara vaniljglass :-) Snacka om att man kan ha en jädra tur ibland va? Himmelriket är nära, nu saknas bara en film så ska jag krypa ihop i stolen o fortsätta min halvt medvetslösa tillvaro, med glass o dricka!!!!!!!! Vilken unge jag har va? (tror jag behåller henne i många år till, säkraste kortet om man vill ha lite tycka om o finnas där, fast jag inte ens har kramat henne än trots födelsedagen o allt..... )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: