-Fyrkantiga ögon....

Nu har jag gått helt överstyr känner jag, såhär mycket film har jag inte tittat på sen.... sen man kunde hyra movieboxar o satt och kedjerökte ett gäng inne i ett stängt vardagsrum....Japp, där kom beviset, jag är banne mig gammal!

Nu har jag plågat, eller ...vad ska jag kalla det, flamsat mig igenom en riktig barnfilm. Fråga mig inte varför jag tvunget skulle se den, Enchanted, tror att jag råkat se nån trailer nångång och kopplade ihop det hela med  Patrick Dempsey från Greys Anatomy, Dr. Derek Shepherd.
 
Nu kan jag inte rekommendera den såhär stenhårt, den.... är väl kanske mer för yngre tjejer märkte jag, fast vad då, med lite feber går tydligen allt ned!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: