-Fegmage.......

Vi åkte direkt till svärmora när vi kom till byn, hon bullade upp med gofika och det smaskiga tunnbrödet och julskina och mimosasallad och, ja, hon är liksom expert på att alltid bjuda på en massa när man kommer dit! Själv vågade jag inte fika något, är så jädra feg och rädd om magen att det blir noll som stoppas i.... Nu hade hon ju tom bakat goda toscakakor med min laktosfria grädde o allt, tyvärr var det riktigt smör i så jag vågade inte testa.. Fick en liten present också, en kartong m Treo, det är inte många som har en sån bra svärmora som jag ;-)

Så dagens mat har blivit 2 bananer, några chips, särbot hade ju lyxat till men av nån outgrundlig anledning blir liksom inget ätet om inte jag gör detsamma, synd på så goda chips och ostkrokar  :-( Som tur var hade dock dottern lite chipssug ivf, guuuud vad gott  med sour cream-chips....) Snart ska allt vara lugnt o stilla i magen igen, annars jädrar!!

Fick lite främmat hit också, han är poppis särbot, säger man annat ljuger man, både storebror, kusin och fd svåger kom förbi på lite tobaksintag och detta evinnerliga kaffedrickandet, jag hade fått en massa pepsi så det gick då ingen nöd på mig ivf!

Ligger nu, borde väl sova men det tar nog ett litet tag till, tanken är att vi ska kliva upp vid nio-snåret i morgon bitti för att mötas upp vid halv elva, hoppas att allt går så bra som det bara kan.....

1 Lindis:

skriven

Trist för dig att du inte vågar äta... Varma kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: