-By the way...

så låg visst bilnyckeln på golvet i sovrummet....
tror att kanske det vore dags att städa lite här hemma...
kanske?

Härligt är dock slutsummeringen!
Jag hade inte slarvat bort nyckeln!!!
1 Lindis:

skriven

hahaha förlåt att jag skrattar men det där kunde hända mig, tro det värsta och så är dem hemma.. KRAM!

2 litentanta:

skriven

hehe, så kan det vara, o ganska ofta också, grejen var ju bara den att jag var sååååååå ini h-vetes noga idag....trodde jag ;-)



kramen!

3 gladulle:

skriven

Vet hur det är att vara så förvirrad ibland, var glad att du inte ha småbarn, inte för att jag har slarvat bort dom "än", men det är inte så lätt alla gånger att hålla koll på dom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: