-Bussen väntar


(egen bild lekt med på dumpr )


Ska packa ihop mig o min mobil, stor packning jag har eller hur?
 Dags för avfärd till sjukhuset igen, tycker att jag springer där lite för ofta för
att det ska vara bekvämt men man gör väl det man måste antar jag, tänker framåt
och det kommer en dag när jag slipper allt det här springandet också.

Håret ser ut som en stor brun tova fast det är nytvättat, orkade inte
ge mig på projekt borsta ur allt gamm-skräp så jag har exakt den
 frisyr jag förtjänar....

Adjö för nu!
1 virpi dahl:

skriven

Wow,é det du?Snygg du é!

//Virpi

2 virpi dahl:

skriven

Wow,é det du?Snygg du é!

//Virpi

3 Lindis:

skriven

Fin du är, hoppas det går bra på sjukan.. kram

4 Anonym:

skriven

Om det är du på bilden, har du både ett intellekt och ett vackert yttre. Ganska svårslagen kombination (ursäkta denna ytlighet) blink.



//Tojjan

5 Tina:

skriven

Men..såg dig på FB...men du verkade så "internationell" så jag tänkte att det kan INTE vara en kvinna från kalla Norrland ( ha ha ha) Så snygg du är!!!! Jag har haft dig i mina tankar hela dagen..STOR o VARM kram! Tina

6 Erika:

skriven

Hehe...har inte sett filmen än, men har fått erbjudande!! Vet dock inte om jag ids se den...man har ju vart på några dop så man kan ju programmet! :) Leos lekland var en riktig höjdare!! Jag tror vi alla, både vuxna och barn, hade lika roligt! Du kanske kan övertala Myh? Eller särbot då, han kanske vill leka?! Kramen

7 litentanta:

skriven

Ni är alltför snälla mot mig, notera att Erika, hon som ju faktiskt vet hur jag ser ut i "verkliga heten" inte skriver nåt sånt, hehe! Tror ni ser i korsan o tvärsan rent utav knallrö



Kramar till er hela högen, passade väldigt bra att få lite snälla ord just nu!



(o hur hade du hittat av mig på fb Tina, eller nu förstår jag ju, du hade ju mitt namn...:-) )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: