-BMI och Taken

Passade ju på att väga mig hos modern när jag var dit och hämtade bilen, hennes digitala våg har ju minne, fast det är lite strul nu eftersom att hon o jag hänger o dinglar kring ungefär samma vikt...Alltid kul om man får det där "pil ner"-tecknet och -1,7 fick jag fram igår alltså - skön känsla faktiskt även om jag vet att det kommer att peka uppåt direkt jag bara kommer igång att¨äta ordentligt igen...

Om inte jag får tummen ur och börjar promenera igen, tanken är ju där men guuu vad svårstartat det projektet har varit ända sen i somras...Nån ynka tur nu o då blir det ju men...hmm, nå ja, lugnare tider väntar så jag hoppas lite mer!

Om jag ska gå efter vilken vikt jag siktade mot så är det bara 3-4 kg kvar då, tänkte mig ner på 67-68 kg, men när jag tittar lite närmre på kroppen ser jag att det är bra mycket daller kvar, ska ta upp det m personalkontoret, kolla om vår tränings-slant fortfarande finns kvar, annars är det nog väldigt liten chans att jag ska träna upp mig via gym ivf... (kollade bara vilket BMI jag skulle få om jag tog mig ner till 60 kg, jämna fina siffror, 20, känns nästan som att det skulle kunna vara en sporre, måste fundera mer bara! )





 Taken med Liam Neeson  var helt ok, ingen tio-poängare och kanske var det inknölat
lite väl mycket effekter, som i sig såg ganska lågbuget ut, men vem bryr sig,
det är inte pang-panget jag är ute efter!


 

Natti natti!
1 Lindis:

skriven

Har också sett den, den var okej iallafall.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: