-Är lite taskig med dottern ;-)

Nu sitter vi här som två äggsjuka hönor, jag är äntligen färdigstädad (nästan ivf...) och närsomhelst, eller i kväll? kan det dimpa ner människor...vad är då bästa sysselsättningen? Jo, surfa runt, runt på nätet givetvis! Och då måste man ju ha lite bakgrundsmusik, eller hur?

Hittade en vettig låt med Pablo Cepeda, min favvosalsa-musiker och sångare här i Sverige, han är svår att hitta igen på nätet nämligen, skulle ge min högra hand för nån video när han spelar på sina congas men det är som sagt var svårt...


Så här följer lite smööööör med mysige Pablo

1 Lindis:

skriven

Mmm verkligen fin... Kramis

2 Thalina:

skriven

Här är också färdigstädat och låten var skön att lyssna på Gör som du och har nästan fastnat vi datorn. Ha nu en fin kväll. Kram THALINA

3 litentanta:

skriven

att vin är gott ;-) o nu måste jag isäng för klockan är mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: