-Angående Blondinbella, Katrin Z och viktdebatten!

Orkar inte vara seriös, den här jädra långdragna sk debatten om utseende och vikt tar ju aldrig slut, det äckliga är ju att det inte handlar ett dyft om nåt annat är publicitet, pengakåta ungar och än mer pengar...

MEN, jag gillar ju Katrin i omgångar och jag har ju lite koll på vad lilla fröken har skrivit under sina år så därför kan jag inte låta bli att länka till Jag känner igen henne!, unnar mig ett garv för det satt bara så bra här på kvällskröken och sen tassar jag vidare i cyberspace.

(Tragiskt är det väl att en 40-årig tanta kommer ihåg just de här bloggseminariet som det pratas om beskrivs, men så är det..... kan även säga att jag provat på den dieten...fett, fett, fett... allt smörstekt osv...satt väldigt bra med min laktosintolerans.... mådde alltså inge vidare och nu skulle jag väl iofs magra ganska fort om jag la ihop ökat laktosintag med medicinen...så...ja, jag vet inte...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: