-All media, till vilken nytta, Blondinbella behöver INTE mer!!

Hakade ju på Katrin Zytomierska häromdagen, -Jag är sjuk...., erkänner att det var för att jag retar mig vanvettigt på den makt lilla Blondinbella har fått här i Sverige, måste man väl nästan säga numera va? Hon fortsätter ju att lägga ut sina korkade pälsbilder (bara för att provocera.... hög nivå på henne va?) och älskar att glänsa med sina jävla blogg-pengar... Står inte ut med att hon ska vara nån sorts förebild för unga tjejer idag, kan inte acceptera det för fem öre, det sista som tjejer som min dotter med jämnåriga behöver är väl just ÄNNU EN morotsfärgad, tandblekt, pengafixerad och LEV FÖR YTAN-idiot till?! Är väldigt tacksam över att dottern genomskådade den här bruden tämligen omgående för hur fan ska vi "fattig-svenskar" kunna leva upp till hennes livsstil????.......... suck, Sveriges egna lilla Paris Hilton-wannabe...

Ivf tycker hon att hon är kompetent nog att lägga sig i debatten om ätstörningar  OCKSÅ.... Finns väl vissa poänger där, kanske? Vet att man kan bli tokless på allt Gynning skriver om sitt förhållningssätt till mat och vikt men jag hoppas att hennes läsare är lite mer jämnåriga med Carolina, likväl som man ju faktiskt ser att merparten av Blondinbellas läsare verkar gå i högstadiet, kanske gymnasiet...Samma kan man ju tänka när Zytomierska går igång med, men....

Nå ja, orkar inte hålla nån tråd känner jag, måste omkull igen, men vem ser jag som störst hot mot dagens ungdom kanske är den verkliga fråga? Zytomierska med sin ibland väl magstarka blogg, ibland hysteriskt roliga! Gynning med sin utseendefixering eller just Blondinbella? Svaret är enkelt för mig ivf... och just det här oförståndet att kliva in o klampa i verkligt viktiga frågor som hon varken har kompetens, intellekt eller erfarenhet för....det skrämmer åtminstone mig....
1 gladulle:

skriven

Ja vad ska man säga:)

mat debatten i all ära det är ju bara inse att den finns och kommer alltid att finnas. Sen finns lilla Blondinbella som tror att världen kretsar kring henne och hennes lika sinnade.

Som om inte massor av ungdomar mår dåligt över att inte ha några pengar och hur hon "skryter" över vad hon gör med sina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: