-Solsken runt sjön













Har inte tid nu, måste fixa middagen, men kan väl säga
att promenaden var ypperlig, syre är ett underskattat häls-
tillskott kan jag nog tillägga....funkar bara bra för mig ivf!

1 mamma:

skriven

Bilderna blev ju jättefina.



Kram mamma

2 Tina:

skriven

Men vilka bilder! Du är grym på att fotografera!! Och vad vackra vyer du har runt dig! AVUNDSJUK!! Kram Tina

3 Lindis:

skriven

Vackra foton! Kramar

4 mamma:

skriven

Mittenbilden behöver nästan en förklaring jag tror inte att någon kan se vad det är.



Kram mamma

5 litentanta:

skriven

mittenbilden, som min mor så fint uppmärksammade, såväl på plats som här, är ett räcke runt gungorna där snön hade frusit lite läckert!



(sååå, när jag blir stoooor, kan jag få en riktig systemkamera då o såna där olika objektiv)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: