-Jag har fått en underbar award!

Jag har haft en massa strul med internet och framförallt publishme....vet inte om det är min dator som krånglar till det hela när jag ska in på nätet eller om det är sådär segt som det brukar vara.....

Har fått en supergullig Award från en underbar tjej, Linda , vi lärde känna varandra på en helt annan sida, håll i er, ett forum för dikter och liknande, noveller, artiklar och givetvis dagböcker. Där kan man välja vilka som ska läsa en och vilka som inte ska osv, blir mycket mer skyddat och man vågar visa sig från en mer sårbar sida, sånt som kan kännas lite svårare här på bloggen.



Kommer givetvis att skicka vidare den här, just nu suger jag på den och tänker bara vara glad, återkommer när jag har hittat nya hem att skicka den vidare till, ska "provsmaka" en tredje Carlsberg Sort, kanske smakar den här annorlunda och sen är det nog dags för sängen!

Ha det allra bäst vänner!
1 Lindis:

skriven

Den var du så värd vännen och jag är så glad att vi fann varandra! Kramkram

2 virpi:

skriven

Grattis!

Njut o sug på karamellen..:)

Kram Virpi

3 huvudbrydd:

skriven

De där Carlsberg brukar ha en tendens att bli bara godare o godare ju fler man smakar :)

4 litentanta:

skriven

mmmmm, jag suger på karamellen ordentligt o exakt, den tredje Carlsbergen var nog banne mig godast ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: