-Let´s Dance!


(bild lånad av tv4.se)

Tommy kämpade hårt, hade ölprovning m stängda ögon samtidigt så jag såg inte så
mycket som jag borde kanske, men han kämpade bra, flåsade som en tok efteråt ivf
och poängen var väl ganska ok?



(bild lånad från tv4.se)

Morgan är bara för go, den jag vill ska vinna och den jag tycker som allra. allra
mest om! Idag var det väl kanske inte bästa dansen men han kämpar så ini
att bara det borde ställa honom på prispallen redan nu!!!




(bild lånad av tv4.se)

Ok, en trött o klen Elisabet kan rent logiskt inte prestera mer, kommit till sin
gräns nu kanske? Är så svårt med de här i "botten", fast jag tror än så länge
att Carl-Jan åker....



(bild lånad från tv4.se)

Laila är vacker, dansar vackert ? men fortfarande saknar jag något för att få den
där känslan... Kanske är hon för duktig? Låter småsint men inte samma själ
som jag tycker mig hitta hos Mållgan...




(bild lånad från tv4.se)

Jag gillar Niklas däremot, konstigt kanske, men han kämpar på! Publishme
strular så en annan har inte så mycket koll på tvn nu bara.....grrrrr




(bild lånad från tv4.se)

George Scott..... ja, slut på ord där....dansar ju inte eller har jag fel?




(bild lånad från tv4.se)

Jag älskade Carl-Jan ikväll!! Allt är förlåtet, han måste få stanna kvar!




Nu kan jag skita i bloggen, det är sååååå segt här hemma o jag blir
bara vansinnig av att sitta o vänta o vänta, nu tar jag mig en pils,
en Sort Carlsberg närmare bestämt och skickar stooooooraste
kramen av dem alla en bra bit västerut, hoppas du sover så gott
gumman!!
Kategori: TV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: