-Nu har jag kollat av läget liksom


Nu har gladafamiljen varit framme och tipsat mig om en kul sida där man kan ta en rad ur sin blogg, klistra in och se vilken blogg de anser att ens egen liknar! Kan ju vara lite roligt tänkte jag och kastade mig in hejvilt, och det är ju sådär, den som ger sig in i leken får leken tåla... (jag ska definitivt sluta med gamla ordspråk som jag helt raderat ur min hårddisk!)






Ni får ursäkta den uschliga kvalitén på bilden, känner mig lite för upptagen för att jobba på det nåt seriöst.
Såhär låter ivf domen: (har länkat till de jag känner igen)

1 Stina-Lee
2 Kenza
3 Pernilla Wahlgren
4 Englas Showroom
5 Prinsessans dagbok
6 Hannah Graff
7 Vimmelmamman
8 Charlotte Perelli
9 Johan (?)
10 Helena (?)
11 Lily (?)
12 Schulman

Och var kan man göra en likadan koll av sin egen blogg? Jo men här på Blogmap förstås!

Nå ja, kul är alltid roligt liksom, vilken tur att det inte är på riktigt för det finns några verkliga bottennapp här måste jag erkänna, alldeles för mycket mode, ungdomar och barnprat för att det skulle likna mig ens en promille, och shopping? 

Nä, nu ska jag sätta mig med det jag verkligen skulle göra, kolla av blogspot!
1 sannie:

skriven

hoppas du får en fin dag.

take care

Sannie xoxo

2 Jennie:

skriven



Ha ha



Ja jag gillar också "gulletussan" eller va hon kallas.

Sist när hon helt plötsligt börjar sjunga hos psykologen, asgarvade :-)

3 Lindis:

skriven

Kul, det måste jag nog testa, kram

4 Jennie:

skriven



Ja testa, den är jätte god :)

Den är strax klar här. Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: