-Vinnarna av stora Bloggpriset!




Hederspriset:

Mikael Nilsson och Anna Petersson, stoppaFRAlagen.nu

Mode: Style by Kling

Nöje & Kultur: Bokhora

Sport & Fritid: Marcus Birro

Livsstil: Husmusen

Prylar & Teknik: Moderskeppet

Vardag: Tonårsmorsa

Politik & Samhälle: opassande

Ok, tittar på vinnarna, konstaterar att jag INTE läser en enda och nu får jag gå in och rätta mig på en gång, opassande har jag ju faktiskt varit inne på några gånger, en väldigt proffsig blogg i mina ögon som jag från och med nu ska komma ihåg att titta in lite oftare på.

Annars har vi ju Kling, modebloggar är bland det tråkigaste jag vet då jag ju är totalt ointresserad av hela företeelsen MODE..... Nu sitter tusentals tjejer runt om i Sverige och fotar outfits, skriver vill haaaaaaa-listor och drömmer bort sig helt i jakten på det perfekta plagget? Förstår mig inte på det alls...

Husmusen är ju en usprunglig Holmsunds-bo, vilket ju nästan är Ume-bo, vilket ju gör segern så mycket sötare, men, återigen, design, pryttlar och den här eviga konsumtionen är för mig bara ett evigt gytter av saker och ting som alltid kostar så mycket mer än de smakar och roar mig...

Marcus Birro....nä, tyvärr, han tar sig själv på så stort allvar att han mer blir en parodi på sig själv, och varför jag skulle välja att läsa den bloggen har jag inte en aning om... (här är ju det härliga, man måste ju inte läsa allt på nätet, ens om man skulle ha tid, för här ute väljer vi ju precis vad vi vill!) oj, det var visst hans sportblogg i Expressen.... ännu mindre risk att jag kommer att spendera nån tid där, både prentiöst och sportigt...illa.....

Tonårsmorsa har jag varit seriöst intresserad av, åtminstone av det faktum att jag BORDE ha gillat det om inte annat så med tanke på namnet....men det är samma sak där, har allt utom fastnat hemma hos henne...

Bokhora tittade jag bara in en liten kortis hos alldeles precis nu, kanske kan vara riktigt intressant ser jag men det får bli i morgon jag tittar mer...nu är det natter, som vanligt ja när jag sitter placerad vid min dator.

Det blir alltså Moderskeppet som får stryka på foten, i morgon, eller idag som det ju är, är en bättre dag att läsa bloggar på, så där kan jag inget säga!

Nu har alla som ska komma hem anlänt, ska bara suga i mig ett supersnabbt bloss....illa, sen är det natti för mig med, höppas ni får en bra dag i morgon, jag ska städa så......ingen idé att hoppas på nåt bra kanske ;-)

1 Thalina:

skriven

Hej och god morgon! bra att du kommer med tips om andra bloggare.Opassande var intressant att läsa.Ha en fin dag kram THALINA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: