-Vilka hängde med?

Jag måste vara stendum eller nåt för det blev mest en jädra röra i skallen under kvällens musiktävling... Ni får vara med, fast inte NI men jo, men nu är det duell och ni och då är det i Norrköping mot Skellefteå, eller kanske i Norrköping mot Skellefteå?

Inte mer imponerad av frk Mede, tvärtom, så mycket hon läste innantill så är jag förvånad att hon inte bar omkring på ett helt kartotek... Att hon hann byta klänningar såg jag, men sen...nä...

Och nu Emilias låt, nån annan som känner igen början ordentligt mycket? Det är en gammal svensk... har funderat om det kanske är Monica Zetterlund jag far efter eller? Nog för att det alltid brukar vara så, är det nyskapande man är ute efter har man inget på Melodifestivalen att göra men kanske är det den omtalade åldern som sabbar det för mig, jag HAR verkligen hört allt minst en gång tidigare?

Vem var bäst?......... Tyckte faktiskt att Alcazar var hur proffsiga som helst, Marie Sern...nåt är totalt värdelös live och publiken i Göteborg skötte sig illa, gillar inte när det busvisslas o nästintill buas under musiktävlingar... Dålig stil minst sagt!

Återkommer senare med mer tankar, får väl plåga mig igenom Rosa Pantern trots att det inte är Sellers i huvudrollen, ingen för Clouseau som Sellers gjorde honom!
Kategori: TV
1 Tojjan:

skriven

Håller med du om Alcazar. Imponerade stort på mig! I övrigt, som alltid, lite shaky´ i första ronden.



//Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: