-Vad tycker jag om tv-spektaklet?

Jag har ivf röstat, många gånger, fick ju igång mobilen så jag har öst in röster över Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got You, nu räckte det ju inte hela vägen men de har fortfarande en andra chans, tror jag alltså..... Herregud vad krångligt röstsystem och tävlingsystem det är numera, det mesta passerar mig men jag hade numret memorerat och ringde så mycket det bara gick! Tyvärr verkar inte telefonerandet riktigt fungera, växeln verkar krascha och det är ju i sig inte konstigt när man komprimerar tiden till att rösta på 2 minuters snuttar....

Vill ni höra lite mer av Red Fox, han som lät som Shaggy så kan man hitta honom på MySpace, digga järnet, kompet är ju helt värdelöst men det är säkerligen inte helversionen utan verkar mer vara för att man ska få höra honom ;-)
Kategori: TV
1 Lindis:

skriven

Jag föll inte helt för någon låt =/

Kramkram

2 litentanta:

skriven

När det kommer gammeldags schlager så svär jag, när det kommer nyheter, och sanslösa bidrag som Alla, på grekiska ?! så gnäller jag och när gulliga små flickor med Carola-komplex drar iväg blir det bara en stor suck....



Det är väl bara att erkänna, inte så kul program längre va?



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: