-Väckt av telefonen

Måste ta till mig det faktum att jag ligger i sängen för länge, är man en sjusovare som jag ju är, kanske jag kompenserar nattvakenheten helt enkelt? så får man ju ta smällen att ständigt bli väckt av telefonen... Det är banne mig det värsta jag vet, idag var det en felringning, blir nästan än värre då...

Ska snart ut på hundpromenad med en gammal barndomsvän, hon är så duktig på att höra av sig och jag, jag ägnar mig som vanligt åt allt annat än telefonerande. Tänk att man kan bli så avvand plingandet, ivf till andra än familjen...

Ute är det gråmulet, 3 grader kallt och en prommis runt ängarna ligger nog ganska rätt, blir bara bra även om jag inte är sådär klarvaken ännu... (I magen är det lugnt, typ... har väl aldrig varit så besvärad av att inte blivit "besvärad" av laktosen, knepigt...)
1 Lindis:

skriven

Skönt att magen håller sig lugn.. Jo det där lät ju väldigt intressant, synd att du inte sparade sidan men men du kanske dyker på det igen! Kram

2 anne:

skriven

Näää du, pratar i telefonen gör man väl knappt als jmf med hur det var för en 10-15 år sen. Eller kanske bara 5 år sen. Skönt på ett sätt, men mamma som inte har dator, inte min ena syster heller, man tappar litet i kontakten där.



Hoppas du hade en trevlig promenad du! :)

3 Mollan70:

skriven

Usch här är en till som inte gillar telefonsamtal tidigt på morgonen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: