-Upptagen med lekar!

Sitter just nu och leker på med bloggen, ganska bra alternativ när man
ändå inte har något att skriva om kanske? Den kommer att se olika ut
under kvällen, provar mig fram och kanske får jag till något till slut....

Önskar bara att jag kunde lära mig lite mer om Photoshop dock, där är
jag totalt gåvlös, därav mina tämligen menlösa headers... Men trägen
vinner, kanske här också, vem vet...

Hoppas att ni har det bra där ute, ute är det ivf svinkallt o rått, ingen har
tid att svara när jag ringer för min efterlängtade rökpaus heller...

Just det jag, dotterlös är jag också, vissa kärlekspar skulle visst äta gott
o sen titta på nån film....avis, moi? Nä för tusan, bara min uppkoppling
fungerar här hemma är jag nöjd!
1 Lindis:

skriven

Ja, så länge uppkopplingen funkar är man ju nöjd hihi kramen

2 litentanta:

skriven

vi är nog ganska låg budget-tjejer du o jag, förutom dina parfymer o mina Pepsi då ;-)





kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: