-Tester är väl kul?

Halkar omkring härute, fastnar på ännu en
fördrivatidenibristpåannat-sida, där jag väljer ett
Hur ond är du-test !



Du är 28% ond!

Du är en aningen ond, fast i smyg!
 



Sen känns det som att jag ska väga upp det hela med ett
Emo-test!


Du är 19% emo!
Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimrande. Vad är emo? !
 



Ok, jag är bara 28 % ond, älskar fluff och är bara 19 % emo....

Men ett kärlekstest måste väl ge något ivf?




LITENTANTA

SäRBOT

22 %

Det ser inte så ljust ut för LITENTANTA och SäRBOT
men vem vet?
 Det skadar aldrig att testa!



suck.......men ni kan ju alltid prova själva, Testportalen

1 Thalina:

skriven

Ha ha roliga tester och nu kan jag vara lugn i dag,För jag är ett riktigt helgon och särbon och jag har alla chanser att lyckas. Ha det gott kram THALINA

2 Lindis:

skriven

Roliga tester, jag ska nog testa iallafall hur ond jag är hehe Kram

3 Lindis:

skriven

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP, jag blev 43 % ond, # Det ruvar en ondska i ditt hjärta även om du döljer det väl ... Jahapp då vet man det, eller nog 17 visste jag det också men jag kan vara riktigt god mellanåt också men det framkommer ju inte här hehehehe Kram

4 Tojjan:

skriven

Skitkul länk! Jag slog dig på ondskan...Hm, kanske inte så bra med tanke på att jag är lärare...Kommer att publicera mitt resultat senare i veckan. Just nu plats för gästbloggare...



Tjing,

Tojjan

5 litentanta:

skriven

ok, jag har ett helgon som läser mig, o sen två onda...huvvaligen, o just som du skrev, onda lärare hehe! (dem minns man iofs hela livet så kanske nåt gott med det?)



kram o tjing på er hela högen!



6 särbot:

skriven

Hah! 56,5% kärlek minsann! Bara 2% emo... MEN:70% ond

7 litentanta:

skriven

men alltså hörru du du, vilken parade du ihop dig med då? oblix? Karlegon? hmmmmm, nu blir jag nyfiken din onde särbo där ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: