-Telefååååånerande litentanta, inte illa va?







Kändes som att jag kunde "låna" den här vinaren av modern ikväll... inte för att den
gör nån särskild skillnad eller så men den såg så kall ut därhemma i hennes kylskåp,liksom
 "ready to go"  eller nåt..... Nu ska jag ta o gnaga lite på fläskfilén, som också fanns
där, mat är alltid gott när man sluppit laga den själv, sen var ju den här rätten väldigt god
från början också, ska absolut inte komma och säga nåt annat!

Annars då, vad pysslar ni med en kväll som denna? Här har jag börjat få liiiiiiite tråkigt och
vinet går inte åt som jag räknat med, jag bjuder och jag bjuder men "jag" hakar inte på,
visst är det tråkigt med gäster som inte hakar på? ;-)

(återgår till att lyssna på Darin en sväng till, vill ni höra den senaste versionen
som ligger ute på youtube kanske? tjatig, jag? nääääääääääää)



 


(o jag vet att det inte är lill-Robin, men ändå....det är ju lill-Darin ju!)

1 Lindis:

skriven

Mumma med vin och fläskfile ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: